lunes, 2 de marzo de 2009

TORNEMMMMM

Després de bastant de temps amb això aturat, em disposo a tornar a començar.....

Després d'uns mesos bastant intensos amb diferents carreres, com la Jean Bouein... que per primer cop baixo de 40min...



Després va venir la Sant Silvestre.. que no només vaig baixar de 40, sinó que també baixo de 39... ÀNIM XABALIN!!!!!



Després va venir..la mitja de Barcelona. que vaig patir com un porc però que la vaig acabar amb un bon temps per a mi. 1,27.20, l'ultim cop que vaig fer 21 quilometres va ser en l ultima mitja. que ja fa uns 3 anys. ja puc estar content!!
encara estic arrossegant el cansament des de llavors.




Però del que realment estic més content, és de lo al·lucinant, flipant, acollonant, meravellós, sensacional.. el canvi que ens ha fet el nostre petit Oriol!! és lo mes gran de les nostres vides, i encara que sembla que exagero, per res. ÉS BRUTAL!!!!! ens ha fet un canvi molt gran, però ho val de totes, totes. només de tenir-ho a les mans, te'l menjaries!!!!!! i ara, encara més, qué després de 3 mesos, és quan comença a tenir una conexió i a interactuar molt més... és el nostre petit bizcochete!!! jejejej que dir de la MIR, una madraza collonuda!!! aquest tres primers mesos amb l'Oriol, m'he trobat super conectat amb la meva princesa, Gràcies petita per tot!!! que tot segueixi així!!!!!


No hay comentarios: