domingo, 22 de marzo de 2009

Duatló Barcelona-Sant Martí 2009







Ens hem presentat a les 9,30h al pavelló de la Marbella, la veritat que bona hora però ja amb bastant de gent escalfant. Després de trobar el lloc dins dels boxes, he començat a escalfar, he trobat a la meva petita i el meu petitet!!! després les fotos de rigor i auuuu!! a les deu tots a la linea de sortida!! en total 400 partcipants i amb nervis!! PAMMMMM sortida!!! he sortit a un bon ritme poder masa ràpid perque de les dues voltes que haviem de donar.. la segona he patit bastant, els de davant anaven super ràpid!!! he arribat a la transició un xic cansat, aquest cop, encara que més lent m'he posat a un costat per no molestar i he pujat a la bici (no com la triatló de Barcelona que vaig liar un bona...). he trobat un grup super bó i hem anat bastant ràpid, de fet avançavem alguns corredors amb certa facilitat, la sensació SUPER BONA... pel mig del circuit estava la Mir amb el petit Oriol, fent les fotos. Hem fet les cinc voltes i després hem tornat a correr 2 quilometres i mig, al igual que en bici molt bé, corrent un xic més cansat, després de nou minuts he creuat la meta cansat però content!!!

GRÀCIES a la meva manager i el nostre petit ajudant!! jejejeje


78 1351 CUENCA ALBERQUILLA, LLUIS TRIATLO PROBIKE-INTEMPERIE ABM
TEMPS TOTAL 01:04:49
TEMPS 5 QUILOMETRES 80 00:18:25
TEMSP 20 QUILOMETES BICI 67 00:36:39 32,74KM/H
TEMPS 2,5 QUILOMETRES 114 00:09:45

No hay comentarios: