jueves, 31 de julio de 2008

GORE-TEX SERIES BENASQUE-CERLER




JODDDOOO!! ja han passat quatre dies de la cursa, i encara tinc els quàdriceps bastant sensibles!!! però anem a pams...
Aquest cap de setmana ens trobavem a Benasque amb la Natalia i en Guillaum de Pamplona per passar el cap de setmana i així aprofitavem i feiem una visita a la Arantxa, una amiga de la Mir.
Eren les dues de la matinada del dissabte , quan la Arantxa, ens va comentar el tema de la cursa, no ens va donar molta informació, però inclòs així, ens vem llevar a les set per anar a veure l'ambient, i segons com córrer, a mesura que ens anavem apropant a Cerler (Ampriu) , vem veure que de popular no tenia res, l'ambient era del més PRO, resulta que eren les Goretex-series, la cursa eren uns 15 quilometres amb un 1.400 metres de desnivell. la Mir que estava prou cansada, em va comentar que anes amb compte, que no estava entrenat per fer aquelles distancies. Jo veien l'ambient, com no, m apunto.
Coincideixo amb gent de Barcelona, entre ells, un component del projecte ironman (en Ramón Jiménez). en Jose Portillo (massatgista de Probike- i un autèntic portent) també vaig coincidir amb un company del servei militar (en Antoni Duran) em va fer il·lusió veure'l. despres de fer l'inscripció per un 21 euros, començo a escalfar i a ultima hora vaig de ventre, estem preparats a la sortida amb el xip al canell, a les 10,15 sortim tots cap a dalt, veig que hi ha un nivell molt alt, però tiro amb el grup intermig, després fer el primer coll, començo a entrar en calor, la veritat que bastant dur, però lo dur, estar per arribar, després del coll toca anar cap el Gallinero, COLLONS una ascensió que haig de utilitzar cames i braços per arribar a dalt, ja portem dos pics, i baixant dels dos, avanço a gent, aquesta mateixa m avança pujant, però jo tranquil, que trobo que estic fent bon paper per no entrenar en aquest tipus de carreres. Després de baixar el Gallinero i a punt d'enfilar l'ultim pic, m'agafen unes rampes a les cames que no em permet seguir caminant, estic deu minuts paralitzat i veig que no em queda altre que retirar me, quan vaig direcció al 4x4 de l'organització, em començo a trobar millor, ho torno a intentar, apenes queden 30 minuts i una llàstima tirar la tovallola, faig aquest trenta minuts a un altre ritme, però fianlment acabo i content. fet pols i amb rampes de collons al quàdriceps,

El temps final: 3 hores 2 minuts.

Com totes les curses, agrair a la mir el llevar-se tan aviat, i acompanyar-me durant tota la cursa!!!!!! GRACIES PRINCESA!!!!!

Pensava tenir un cap de setmana tranquil, però les curses em segueixen, jejejeje!!!! no, fora conyes, ha estat collonut!!!

No hay comentarios: